100 anys d'Escola a Badalona

Llar, Ed. Infantil, Ed. Primària i Ed. Secundària

Llar d'Infants petit NJ Praga

Els nostres blogs

Als blogs podreu fer el seguiment d'algunes de les activitats que realitzen els alumnes de la Llar d'Infants, Ed Infantil, Ed Primària i Ed Secundària de l'Escola.

Llar d'Infants

"L’ensenyament que deixa empremta no és el que es fa de cap a peus, sinó de cor a cor". Feu el seguiment de les activitats dels nens i nenes a "Moments".
Educació Infantil i Primària

En aquest blog trobareu un recull de les activitats d'aprenentatge que realitzen els nostres alumnes.
Educació Secundària

Blog que recull activitats d'aprenentatge, excursions i sortides dels alumnes de Secundària.
AFA

Blog creat per la junta de l´AFA amb la idea de compartir les activitats que realitzem a l'escola.