Oferta educativa

Creix amb nosaltres

L’oferta educativa de l'Escola NJ Praga consta de:

• Educació Infantil de 0 a 6 anys
  • Educació Primària
  • Educació Secundària Obligatòria

L’escola consta de diversos edificis:

• Educació Infantil de 0 a 3 anys, Petit NJ Praga al carrer Jacint Verdaguer, número 2.
  • Educació Infantil de 3 a 6 anys i Educació Primària al carrer Barcelona, número 44.
  • Educació Secundària Obligatòria al carrer Barcelona, número 6.

El centre està ubicat a l’antiga Baetulo, al centre de la ciutat de Badalona, al barri conegut com Dalt Vila en un entorn històric i comercial important.