100 anys d'Escola a Badalona

Llar, Ed. Infantil, Ed. Primària i Ed. Secundària

Llar d'Infants petit NJ Praga

Educació Infantil (EI3, EI4, EI5)

Caminem junts des de les beceroles

• escola-educacio-infantil-badalona 12
  • escola-educacio-infantil-badalona 02
  • escola-educacio-infantil-badalona 14
  • escola-educacio-infantil-badalona 11
  • escola-educacio-infantil-badalona 15
  • escola-educacio-infantil-badalona 05
  • escola-educacio-infantil-badalona 04
  • escola-educacio-infantil-badalona 09
  • escola-educacio-infantil-badalona 13
  • escola-educacio-infantil-badalona 06
  • escola-educacio-infantil-badalona 01
  • escola-educacio-infantil-badalona 07
  • escola-educacio-infantil-badalona 08
  • escola-educacio-infantil-badalona 10
  • escola-educacio-infantil-badalona 03

Durant aquesta etapa l’alumne/a adquireix eines d’aprenentatge per conèixer el seu entorn i assolir una autonomia progressiva i un millor coneixement del propi cos. Consoliden el seu llenguatge i les relacions amb els altres, fets que contribueixen al seu desenvolupament afectiu i social.

És el moment d’adquirir hàbits d’aprenentatge que seran bàsics per a la seva escolarització.

Dins d’un horari flexible, amb un temps inicial dedicat a l’acollida de l’infant, a les rutines diàries i als aprenentatges, la nostra opció metodològica es basa en:

• Treballar i reforçar els hàbits d’autonomia personal.
  • Integrar els recursos tecnològics en el procés d’ensenyament. Robòtica. JClic.
  • Aplicar els programes Ludilletres i Emat basats en les intel·ligències múltiples estimulant l’experimentació, la manipulació, el joc i el treball cooperatiu.
  • Promoure l’hàbit lector en un entorn de quotidianitat.
  • Utilitzar la llengua anglesa per estimular les seves habilitats lingüístiques en un llengua estrangera. Projecte Daisy, Robin and Me.
  • Promoure la seva intel·ligència corporal, musical i lingüística mitjançant audicions, cançons, balls i petites dramatitzacions.
  • Treballar en petit grup la grafomotricitat, la motricitat fina i la psicomotricitat.
  • Realitzar projectes temàtics per a la descoberta de l’entorn.
  • Adquirir hàbits culturals i socials mitjançant sortides lúdiques: teatres, excursions i colònies.
  • Participar en les festes populars: Castanyada, Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi, Festes de Maig.
  • La implicació de les famílies, participant de manera activa en el procés d’aprenentatge dels seus fills i col·laborant amb l’escola.