100 anys d'Escola a Badalona

• escola-educacio-primaria-badalona 05
  • escola-educacio-primaria-badalona 08
  • escola-educacio-primaria-badalona 01

La finalitat del’Educació Primària és la formació de la conducta, l’assentament dels primers hàbits intel·lectuals així com la motivació de l’alumne/a per a l’aprenentatge.

El procés de socialització es desenvolupa i s’estableixen els fonaments en l’aprenentatge dels procediments i tècniques per adquirir les habilitats, les actituds i els valors propis de l’etapa.

La nostra opció metodològica es basa en:

• L’adquisició en totes les àrees, i especialment en llengües, d’una bona comprensió oral i escrita.
  • La consolidació de la lectura a partir de bits al Cicle inicial i el foment de l’hàbit lector al llarg de tota l’etapa.
  • El foment de les llengües estrangeres i l’adquisició de coneixements en matèries no lingüístiques en anglès. Metodologia AICLE: Arts and Crafts i Projecte Discover.
  • El treball per projectes interdisciplinaris.
  • La integració dels recursos tecnològics, les TIC, en el procés d’ensenyament. Robòtica i Ofimàtica.
  • El foment de l’autonomia personal i el treball cooperatiu.
  • L’atenció a la diversitat amb atenció individualitzada.
  • L’educació per a la pau, la solidaritat i la tolerància.
  • La integració en l’entorn social amb la participació en festes populars, festivals, visites culturals, excursions i colònies.
  • La implicació de les famílies, participant de manera activa en el procés d’aprenentatge dels seus fills i col·laborant amb l’escola.