Llar d'Infants (de 0 a 3 anys)

La teva escola bressol a Badalona

• llar infants 11
  • llar infants 09
  • llar infants 10
  • llar infants 01
  • llar infants 05
  • llar infants 14
  • llar infants 06
  • llar infants 13
  • llar infants 08
  • llar infants 12
  • llar infants 07
  • llar infants 03
  • llar infants 04
  • llar infants 02

El dia a dia a la nostra llar es caracteritza per l'adquisició d'uns hàbits i unes rutines que ajuden a crear un ambient segur i estable en el qual l'infant pot desenvolupar les seves capacitats i créixer feliç.

Objectius:

• Conèixer el cos, les seves possibilitats i limitacions
  • Adquirir una progressiva autonomia en les seves activitats habituals.
  • Identificar-se com a persona.
  • Reconèixer les emocions i sentiments.
  • Establir noves relacions afectives.
  • Descobrir els elements de l’entorn natural i social (excursions, teatre festes tradicionals).
  • Desenvolupament del llenguatge corporal, verbal, musical i plàstic (psicomotricitat, natació..).
  • Iniciació a la llengua anglesa amb audiovisuals, cançons, bits... Projecte Welcome.
  • Implicació de les famílies, participant de manera activa en el procés d’aprenentatge dels seus fills i col·laborant amb l’escola.