Escola verda

La nostra Escola forma part del projecte Escoles Verdes del Departament de Medi Ambient  i Educació de la Generalitat de Catalunya. Manté  el seu compromís per desenvolupar diferents accions vinculades a l’educació ambiental per tal d’afavorir una actitud responsable i respectuosa amb el medi natural i el nostre entorn.

Accions com:

• Potenciar l’eslògan “Reduir, reciclar, reutilitzar i recuperar”.
  • Potenciar la recollida   selectiva   de    matèria   orgànica, paper i plàstics, procurant disminuir el màxim els residus
  • Fomentar la recollida de piles
  • Fer un ús racional del paper fomentant el consum responsable
  • Instal·lar en els espais comuns temporitzadors amb detectors de moviments que encenen i/o apaguen el llum, aixetes amb polsadors ...
  • Promocionar una dieta sana i utilitzar productes de la terra i de proximitat
  • Generalitzar l’ús de la carmanyola o dels porta entrepans ecològics Boc’n‘Roll per als esmorzars reduint la quantitat d’envasos i de residus
  • Establir un dia de la setmana com el dia de la fruita a l’Escola en els esmorzars
  • Tenir cura de l’hort urbà al llarg de les diferents estacions...                                                                                                                                                                                                      Icona_escoles_verdes.jpg          Estem convençuts que les petites grans accions fan un món millor!